I hågen är du jämt mig när. Farväl, farväl min hjärtans kär. Mångtusende godnatt

 
 
 
 
slanten3
 
slanten2
 
slanten1
 
Den här veckan är det dags att säga farväl. Farväl till mitt barndomshem och en av de bästa platserna jag vet. Mina föräldrar flyttar imorgon och detta har under de senaste månaderna varit en stor sorg för mig. Här har jag vuxit upp, tagit mina första steg, lekt mig igenom hela den stora trädgården och gråtit många tårar. Detta blir starten på något nytt och annorlunda. Jag är nog inte helt färdig med min bearbetning av detta men det får gå. Jag har inget val. Ett steg i taget lär jag mig att säga farväl. Mångtusende godnatt. 
 
 
 
Translation: This is a goodbye to my childhood home. My parents are moving tomorrow and this is a big sorrow for me. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0