Sommaren 2015 genom instagram

 
 
En liten summering av sommaren som varit kanske är på sin plats. Och vad passar då bäst om inte att visa några guldkorn från min instagram. Heter även där @elsalisalarson ifall ni vill följa.
 
Sommaren började med en tur till Brighton med min kära mor.
 
Sen åkte vi förbi London en sväng innan vi begav oss hemåt igen. 
 
Firade midsommar på en av de bästa av platser samt hittade lite minnen från förr. 
 
Åkte på en galen dagstur till Sandhamn och plockade nyponrosor. 
 
Åt gigantiska jordgubbar samt förberedde en fest. 
 
Åkte till Herräng, hoppade studsmatta och cyklade "hem" på morgonen efter en bra dansnatt.
 
Var party planner för en temafest på Herräng innan jag landade i lägenheten igen. 
 
For tillbaka en snabbis till Herräng och hade, när jag kom tillbaka till Stockholm igen, picknick med två fantastiska vänner. 
 
Dressade upp mig för bröllop.
 
Firade Ronald och Elisabet aka Ronabet.
 
Var fotograf under dagen så det blev en hel del bilder. 
 
Fick följa med Ronabet under deras dag och några dagar senare var jag guide i Stockholm för en danskompis. 
 
Kikade lite på Kina Slott samt berättade för alla att jag gillar killen på bilden. 
 
Firade Olivers födelsedag och fick besök av några favoriter. 
 
En till favorit.
 
Åkte hemhem igen för kattgos och lite semester på Gotland.
 
Gjorde Fårö med mina föräldrar. 
 
Såg Visby i all sin prakt. 
 
Åkte till Lund för att hälsa på en snygging samt gick promenader, lyssnade på sommarprat samt fikade i Enskede. 
 
Hemhem igen då Oliver kom och hälsade på. Vi åt glass på Smultronstället i Söderköping. 
 
Visade Oliver mitt barndomshem och hittade två nya tallrikar. 
 
När sista somamrveckan var kommen var jag tacksam över att ha fått träffa Oliver samt hade två finfina kvällar på Trädgården med fina vänner. 
 
Vad har ni haft för er denna sommar som varit?
 
Tjing!
 
 
Translation: My summer through instagram. If you want to follow my name is @elsalisalarson.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0