Pinterest-fredag

Kanske dags för en ny tradition här på bloggen? Pinterest-fredag. Där jag skriver om mina favoriter från Pinterest under olika teman. Denna veckan kör vi inredningsinspiration till vardagsrummet. 
 
 
 
Visst blir en sugen på att göra om hemma? Jag blir det i alla fall. Men snart ska jag visa hur mitt vardagsrum/arbetsrum ser ut. Så fort jag får upp min anslagstavla. Alla bilder kommer från min Pinterest-mapp Home and interior
 
Önskar er en trevlig helg!
 
△△△
 
 
Translation: Some living room inspiration from Pinterest. 

Kommentarer
Postat av: Silje

Kjekt med så fin inspirasjon nå rett før helga tar til! Mye vakkert å finne på Pinterest, ja ;) God helg! ^^

Svar: Ja visst blir man inspirerad? :)
Elsa Maria

2016-02-26 @ 17:49:28
URL: http://siljehusmor.blogspot.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0