20 bilder som beskriver mitt 2015 plus en hemlighet

 
 
Nu har jag kopplat bort mig igen. Och det är för att jag har haft mina allra sista dagar i skolan. Imorgon tar jag nämligen examen! Hurra! 
 
Ville i alla fall visa 20 bilder som beskriver mitt 2015 ganska bra. Plus att jag vill berätta en hemlighet. 
 
 
dresslove20s8
 
Januari kan beskrivas i en ny tid för mig. Jag skulle skriva C-uppsats och jag klippte av mig håret. 
 
unicorn7
 
Jag skaffade mig den finaste väskan i form av en enhörning. 
 
london12
 
london18
 
portobello10
 
I februari åkte jag till London för att hälsa på min vän Nancy. Det blev dans och att strosa runt på Londons gator. 
 
uppror3
 
sippa7
 
I mars hängde jag mycket hemhemma hos mina föräldrar för kattgos och vårkänslor. 
 
korsbar12
 
I april och maj njöt jag av Kungsträdgården och kämpade på med min C-uppsats. 
 
brightonpier3
 
brighton26
 
I juni åkte jag till Brighton med min kära mor. 
 
briska32
 
elsaoliver4
 
ronabet1
 
Juli gick in äventyrets tecken. Jag åkte till Sandhamn med Briska, jag var på dansläger och träffade Oliver och jag fick fota på Ronald och Elisabets bröllop.  
 
slanten3
 
I augusti sa jag hejdå till mitt kära barndomshem. 
 
copenhagen11
 
Jag åkte även till Köpenhamn med min bae. 
 
gotland4
 
gotland9
 
Plus en tur till Gotland med mina föräldrar. 
 
skanor6
 
Hösten började med en tur till Skanör. 
 
pannkakor4
 
September och oktober gick i lyxens tecken. Åt massor med bananpannkakor och försökte klara av alla uppgifter i skolan.  
 
montmartre14
 
Hösten avslutades med en tur till Paris med Oliver. Och efter det har det bara varit skola som gäller. Och jag vet, jag har varit lite dålig på att uppdatera. Men livet kommer emellan ibland och så måste det få vara. 
 
 
Nu till hemligheten:
 
Jag har nämligen fått en praktikplats i vår. Min första arbetsplats. Och jag måste säga att det är en av mina drömplatser. Och var är den då?
 
 
 
 
Jo, på Elle Decoration. Det ska bli superkul och jag ser verkligen fram emot våren. Jag hoppas att ni förtsätter att följa med på den nya resan som nu följer. 
 
 
 
Translation: My year in 20 pictures and a secret. 

Kommentarer
Postat av: Wilda

åh så många fina ögonblick och bilder! och stort grattis till praktikplatsen! så roligt, verkar passa dig perfekt! :D

Svar: Ja det känns som en plats för mig! Så kul att du är med i mm också!!
Elsa Maria

2016-01-14 @ 14:20:07
URL: http://reaktionista.wordpress.com
Postat av: Sandra

Så himla roligt med praktikplatsen! Är så glad för din skull :)

Svar: Tack snälla! Ska bli så spännande!
Elsa Maria

2016-01-14 @ 15:16:26
URL: http://atilio.metromode.se
Postat av: Emma-Klara

Wow!! Vad roligt - grattis :)

Svar: Tack söta du!!
Elsa Maria

2016-01-14 @ 16:12:19
Postat av: Daniella 🌙

åhhh vad kul, grattis!

Svar: Taaaack!
Elsa Maria

2016-01-14 @ 18:01:07
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Clara Kron

Grattis till praktiken! Övertygad om att du kommer ha roligt där, och att det kommer bli kul att följa!

Svar: Tack! Vad roligt att du vill följa med på resan :)
Elsa Maria

2016-01-14 @ 18:45:34
URL: http://rastlosheten.wordpress.com
Postat av: Mikaela

Så roligt med Elle!!!

Svar: Känns så kul!
Elsa Maria

2016-01-14 @ 19:26:21
URL: http://bympv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0