Min fantastiska mamma och ett rosa moln

 
Igår var det mors dag och jag vill ge en hyllning till min fantastiska mamma. 
 
rosa_cherries1
 
Hon är cool och så himla bra. Världens snällaste och så omtänksam mot alla hon möter. Hon ger så mycket till alla och ställer alltid upp. Det är så fint att få ha en så fantastisk mamma! Jag kan komma till henne med allt och hon finns alltid där. Om jag är glad, gläds hon med mig. Är jag ledsen, så är hon ledsen med mig. Tänk, vilken tur jag har att ha en sådan mamma!
 
rosa_cherries2
 
För någon månad sen var hon på besök hos mig uppe i Stockholm för att hon ville se körsbärsträden i Kungsträdgården. Klart hon ska se dem, tänkte jag. Så vi gick dit!
 
rosa_cherries3
 
rosa_cherries4
 
Det hade precis blivit varmt ute och jag kände helt malplacerad med vinterkappan på. Men kunde ta min nya väska på tur. Har längtat efter en Palmgrens-väska i evigheter och fick en i examenspresent av mina föräldrar. Är helt förälskad i den!
 
rosa_cherries5
 
rosa_cherries6
 
rosa_cherries7
 
Som varje år när körsbären blommar blir en helt galen i rosa. Det är så fruktansvärt vackert. Och ja, jag kommer lite efter med detta men vem vill inte se lite rosa även i slutet av maj. Det är alltid något en blir glad av tycker jag! 
 
I helgen var jag för övrigt på BBCON och fick träffa hur många peppiga personer som helst. Ska visa er allt om den dagen inom kort. Hur har ni haft det i helgen? ❀
 
Puss!
 
 
 
Translation: A pink memory and a celabration to my mother who is one of the best persons I know. 

Kommentarer
Postat av: Annie - lättlagat vegokäk

Mammor är bäst <3
Det var sjukt trevligt att träffa dig på BBCON! Hoppas att du får en fin tid nere i götet och att vi ses :)

2016-05-30 @ 16:29:55
URL: http://vegokak.se/
Postat av: Wilda

Det bästa din mamma har gjort är i mina ögon att föra dig till världen. Du är en så fantastisk person och jag är så glad att du har de föräldrarna. Och att de gav dig väskan som ju bara är din. Så självklart. Vackra bilder! Det går aldrig att få för mycket körsbärsträd. Aldrig.

2016-05-30 @ 18:15:05
URL: http://reaktionista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0