Ingen stil utan ansvar

 
För några månader sen, innan jag flyttade till Göteborg, åkte jag ner hit för att hjälpa min vän Anna. Jag skulle modella för hennes nystartade företag Stil & Ansvar. Ett företag som säljer väskor som är etiskt och rättvist producerade. Deras koncept är Slow fashion med stilrena väskor av hög kvalitet. Klart jag ville hjälpa till när Slow fashion är något som jag verkligen tror på. Så kika in mina modellskills samt de finfina väskorna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla bilder ovan är tagna av min fina vän Emma-Klara som tillsammans med en kollega driver Studio Gro. Och alla solglasögon som användes under dagen samt hunden Vinter är lånade av gulliga Denise som driver Montern.se, en presentbutik på nätet med det där lilla extra. 
 
 
Den helgen i maj då jag tog mig ner från Stockholm till Göteborg för att modella blev speciell på många vis. Det var den helgen jag bestämde mig för att flytta hit och det var den helgen jag träffade min pojkvän Alessandro. Det första Anna sa när hon såg honom var: – Bli tillsammans med honom så att han kan modella för Stil & Ansvar! 
 
Sagt och gjort. Förra helgen fick min älskling modella med väskorna. Och jag fick också vara med på en bild. Vi fotade i mitt hem i Majorna. Så en första glimt på hur det ser ut i min lägga nu får ni genom dessa bilder:
 
 
Den bästa bilden på oss! Den bilden gör mig så lycklig! Och den mannen också!
 
 
Min lilla soffhörna. Och fina hunden Zaza på besök. 
 
 
 
De fyra sista bilderna är tagna av Anna. Och visst är han cute, min älskling?
 
Önskar er en mysig helg! 
 
Puss!
 
 
 
 
Translation: Check out my dear friend Annas company called Stil & Ansvar. Had the pleasure to do some modeling for her.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HUR fab är du inte? Så jäkla fina bilder! Och på Alessandro med!

2016-10-08 @ 10:43:21
URL: http://bympv.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jättefina bilder! :)
www.nouw.com/hellofebruary

2016-10-08 @ 10:51:28
URL: http://www.nouw.com/hellofebruary
Postat av: Ellen Lindberg

Men alltså, skämtar du!?!??! Gillar prick allt med detta.

Väskorna är till att börja med superfina, gillar speciellt den lilla bruna där ni trätt in ett lite ormbunkeblad på framsidan. Sen är du helt fantastiskt vacker som modell för dessa, känner mest bara wow inför dessa bilder. + supergulligt med dig och Alessandro!

Haha, så nördig kommentar men aja :')

2016-10-08 @ 12:10:35
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Alicia

Men dööööör vad fantastiska bilder! Ni är så himla fina båda två och inte minst ihop! Plus älskar din vinröda hängselkjol!

2016-10-08 @ 16:26:12
URL: http://aliciasivert.blogspot.se/
Postat av: Wilda

VACKRA MÄNNISKA! Jag fattar inte hur du kan vara så jäkla snygg i så helt olika stilar och posera som om du aldrig gjort annat! Herrejävlar. Tur för Alessandro att han redan fångat ditt hjärta. <3 Ni är SÅ galet fina tillsammans by the way! Sötare par har jag inte sett på mycket länge!

2016-10-08 @ 19:21:28
URL: http://reaktionista.se
Postat av: Joré Dirgélaité

hjälp vilka grymma bilder och hur satans fab är inte ni?

2016-10-10 @ 22:35:23
URL: http://jdfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0