Tillbakablick 2013: augusti

 
 
Dags att kika på augusti i tillbakablicken från förra året. Augusti var den fina sommarmånaden fylld med bröllop och vänner. 
 
Min bror kom och hälsade på och vi gick och såg The Tallest Man On Earth. 
 
Picknickade och dansade på Stora Skuggan med dessa bland annat. 
 
Kerstin hade sina stunder då hon blev gosig. 
 
Åt en massa sommarsmoothies såklart och instagrammade mina mest gillade bilder i juli. 
 
Gjorde en lampslinga av lamskärmar jag samlat på under ett tag. 
 
Åkte på bröllop och såg ut såhär. 
 
De som gifte sig såg ut såhär.
 
Gjorde egen Lemon curd. Nom nom! 
 
Åkte och dansade på Chicago med mina fina vänner. 
 
Åkte och hälsade på mina kusinbarn och fick gå på cirkus. 
 
Var på ett bröllop till och då såg jag ut såhär.
 
Och de som gifte sig såg ut såhär. 
 
Blev bjuden till att kolla in nya kollektionen hos Swedish Hasbeens. Vi blev bjudna på frukost. 
 
Där träffade jag dessa bland annat. 
 
Njöt av en av de sista sommardagarna med rosa bubbel vid vattnet. 
 
Och nattbad såklart! 
 
Åkte en sista gång ut till Stora Skuggan och njöt av solen.
 
Min mamma kom och hälsade på och vi fikade på Nybergs. 
 
Månaden slutade med att jag fick hälsa på Simon i hans nya lägenhet och han tog fram grammofonen och spelade några skivor. 

 
 
Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0