Lucka 3: Berätta om vad du önskar dig i julklapp.

 
Dags för lucka tre i Emilys Berätta om-julkalender. Berätta om vad du önskar dig i julklapp. 
 
 
 
 
 
 
Jag önskar att julen blir sådär enkel och mysig som jag vill ha den. Om jag skulle välja några saker att önska mig kan det vara ett nytt objektiv till min kamera, boken 100 years of fashion, första tre säsongerna av Downton Abbey, Porslin från Superliving eller kanske plåtburkar från Ferm Living. Kanske presentkort på någon vintagebutik, inredningsprylar från House Doctor, en skolplanch med rådjur och kanske photoshop. Lite grejer att bli glad av och lite att använda. Vet inte hur mycket klappar vi ska köpa i familjen men det är alltid fint att skriva en önskelista. Det är nästan det roligaste. Jag älskar ju listor överlag och att skriva en handskriven önskelista är så himla mysigt. Stolpa upp saker man tycker om och skulle vilja ha. Det blir lite extra julfeeling över det. 
 
 
Bilderna är hämtade från min pinterest
 
 

Tidigare:

1. Berätta om din stil.

2. Berätta om vad du har på dig idag.

 

Imorgon:

4. Berätta om hur du får dina kläder att hålla längre.

 

Sedan:

5. Berätta om ett klädesplagg som får dig att känna dig stark.

6. Berätta om en person som inspirerar dig.

 
 
 
Translation: The third part in Emily's Christmas calender. What I wish for Christmas. A lot of things but mostly to have a nice time at home. Though I love to do lists so it always bring more Christmas feeling to write a wishlist on a bit paper.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0