Tillbakablick 2013: september

 
 
Dags för september månad i tillbakablicken från 2013. Månaden då det blev höst och jag fyllde år. 
 
Månaden började med loppis i Aspudden. 
 
Tillsammans med den här pärlan.  
 
En dag såg jag ut som en docka. 
 
Sen var jag på Royal Jazz Joint med bland annat denna tös. 
 
 
Carrå fixade mitt hår och det såg ut såhär. 
 
Det var fortfarande varmt in i september och man gick barbent och utan kofta. 
 
Jag åt rosa frukostar. 
 
Jag och Kerstin fotade mina nya tallrikar.  
 
Visade min mormors gamla serveringsklänning från 30-talet.  
 
 
 
 
Var på release-frukost för boken Franska Bakverk som Mia Örhn har skrivit. Fantastisk morgon.   
 
Sen fyllde jag tjugofem år.  
 
Carrå tog med mig till Nordiska muséet på min dag.  
 
Jag och Kerstin gosade och sen försökte jag plugga.  
 
Kerstin brukade säga till mig: -Titta mamma, vad lång jag är! 
 
Köpte skumrullar och då såg håret ut såhär. 

Kerstin var med i köket och bakade pannkakor.  
 
Det blev messmörets dag och jag fick en korg hemskickat med godsaker.
 
Fick denna underbara i födelsedagspresent. 
 
Jobbade lite på Vintagefabriken.  
 
Hade födelsedagsfesti tema blommor och jag var en Linnéa.  
 
Det blev höst på riktigt och jag begav mig till Vintagemässan. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

Så många fina bilder! Och tänk att man kan va så fin både med och utan glasögon. Riktigt duktig att få till frissan med! Fint! Skumrullar is the shit ;)

Svar: Men åh! Tack fina du!
Elsa Maria

2014-01-31 @ 07:16:49
URL: http://misslindylee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0