Tillbakablick 2013: oktober

 
 
Så var det dags att kika på oktober månad i min tilbakablick från förra året. Oktober var månaden då jag fick lämna Kerstin hos mina föräldrar men fick chansen att göra roliga saker och åka ut på äventyr. Det var även månaden då löven började falla ordentligt. 
 
 
Visade en bil jag fått när jag fyllde.  
 
Åkte hemhem till mina föräldrar och hälsade på farmor och farfar.  
 
Det var höst även hemhemma.
 
Cyklade Stockholm runt med Bike in Tweed med bland annat dessa tre.  
 
Löven föll och jag njöt av alla färger.
  
Min lilla samling rådjur som den såg ut i oktober. 
 
Vi åkte gammalt tåg upp till Gävle för att gå på tågmuseum. 
 
Såhär såg jag ut den dagen.  
 
Samma kväll klädde jag ut mig till lindansös och dansade natten lång.  
 
Visade upp mitt nya sminkbord.  
 
Gjorde egen lemon curd igen.  
 
Köpte mig en ny kalender och längtade lite tills jag fick använda den.  
 
Broderade ett fint citat.  
 
Avslutade månaden på detta ställe. 
 
Nämligen på Vintagefabriken. Det var de två blonda damerna i hörnet som bjöd in till VIP-kväll. Fin avslutning på en höstmånad. 
 
 
 
 
Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0