Lucka nio: En bild på ditt rum eller din lägenhet

Dags för lucka nio i den mysiga Emily Dahl-kalendern. Eftersom min kamera gick sönder för ett halvår sen och jag inte riktigt orkat ta några bra bilder på min lägenhet sen jag flyttade så är det lite sparsmakat med bilder. Men några korniga bilder från mobilen lyckades jag skrapa fram. 
 
Min sänghörna där jag har jätteblommor, en bild på mig som bebis, en fin bild jag fått av mamma och så alla fotografierna. 
 
I ett annat hörn har jag bilder på min mamma som barn och min absoluta favoritlampa!
 
Pianot som står längs en vägg är bombat med en massa gamla fotografier av släkten och så lite tavlor på väggen. 
 
Hittade visst en annan klarare bild. Mammas brudkista står under tavlorna av henne och sen min älskade soffa, lampan och farfars fiol!
 
Här är min soffa är bordet som hittades i boden hemma hos mor och far. 
 
Här är smyckehörnan med min poster från Damernas Värld,linneskåpet med alla favoritklänningar och så alla roliga grejer att ha i håret. 
 
 
Det var mitt rum det. Imorgon ska jag visa en bild på mitt favoritdjur. Nu ska jag i alla fall sova efter en intensiv helg. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0