Lucka sju: En bild på dig när du ser ut så som du alltid skulle vilja se ut

Lucka sju i den eminenta Emily Dahl-kalendern är också en svår nöt att knäcka. Hm? Hur vill man se ut egentligen? 
 
Jag vet att jag redan har en liknande bild uppe i kalendern men det är nog ungefär såhär jag vill se ut. Pincurlsen på plats, perfekta lockar, eye-liner och läppstift, en vacker vintage-klänning och så ett par snygga skor. Tänk om man fick vara så fin jämt! (iochförsig så försöker jag ju, men men..). Tror minsann att jag ska ta på mig den här klänningen idag. Det blir väl bra? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aleksandra

Så flott kjole! Fargen kler deg godt også.

Svar: Tack så mycket! Det är verkligen en av mina favoriter i garderoben! :)
Elsa Maria

2012-12-07 @ 14:43:23
URL: http://digresjoner.wordpress.com
Postat av: Kajsa

Fin du är!

Svar: Men tack! Vad gullig du är!
Elsa Maria

2012-12-07 @ 16:01:08
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0