vad ska vi kalla oss?

Jag och min vän Anna pratar i telefon ganska ofta. Hon bor i Göteborg och jag bor i Stockholm. Nu har vi inte setts sen mars. Så då kompenserar vi med att prata i telefon. Eller så skickar vi bilder eller klipp till varann. Ofta blir det från den här sidan. Men också en hel del galenskaparna. Häromdagen kläcktes idén att göra en egen sida med videogifs och skicka om saker som hänt eller sånt vi tänker på. Vi får väl se hur det blir men än så länge så har Anna lagt upp lite egna på sin blogg som ni kan hitta här


Jag har nu suttit och njutit lite på balkongen med Emelie, hennes bror och vännen David. Snodde en bild från Emelies instagram. 





Sådär, nu tänkte jag jobba. Och lite regn på det? Check!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0