up to 14th street union square

Hej jag har det hur bra som helst. Ser massor med saker och njuter av min ledighet. New York är bästa staden. Jag har varit på Wall Street, i China town, Little Italy och sen gått upp mot 14th street Union Square. Se var vi på västra sidan för att äta och gå på jazzklubben Dizzy's jazzclub Coca-Cola. Bilder kommer här:
Dag ett:
Inte bästa vädret när jag landar. Men solen kommer fram när jag möter upp Emelie i Central Park.
Central Park och Levain Bakery som har världens godaste cookies.
Min vy från sovplatsen..
Dag två:
Träffade lite andra svenskar vid Wall Street.
Vi gick mot China town.
Sen hittade vi Little Italy.
Där målar man sina brandposter i Itaiens färger. Sen mot Pick me up café i East Village.
Vi gick och mötte upp Elin.
Har sett Bloomingdales och varit på restaurang.
Frissigt hår på mig men maten var god. Och sen blev det jazz.
Nu ska jag och Emelie gå på museum. MoMa here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0