Hemma. Hos mor och far där lugnet råder och katten styr.

 Jag var ju hemma en sväng förra veckan och det var så himla skönt. Fick vila lite. Gå på stan med mamma. Baka en massa och gå ute i naturen och självklart fick jag en massa kattgos! 
 
Mamma har målat alla dörrar blå och det tycker jag är väldigt fint. Detta var våran gäststuga när jag var liten men numera är det mest gamla möbler där. 
 
Mina fina katter Saga och Simson. 
 
Saga tycker att det är mysigt att jag är ute med dom. 
 
Huset. 
 
Simson skulle promt klättra i träd. 
 
Huset och bodarna från sidan. 
 
Som sagt, katterna ville ju vara med överallt. Så då får de ju självklart vara med på bild också. I bakgrunden är hönshuset. Dock inga höns numera. 
 
Bakifrån. 
 
Jag hade converse på mig. 
 
Ladugården. 
 
Vyn. 
 
Bodarna. Där brukar katterna smita in ibland och sova en stund när ingen av oss är hemma. 
 
Mitt söta kusinbarn Selma kom på besök. 
 
Hon ville dock inte äta så mycket. 
 
Min bror Samuel var hemma en sväng också. 
 
Selmas storasyster Ingrid var också på besök. Hon gav blommor till sin moster, alltså min kusin. 
 
Sara och Selma. 
 
Sen visade Ingrid hur man hoppar från stolen. 
 
Ser du hur högt jag kan hoppa? frågade hon. Vi blev bästisar hon och jag. Nästan. 
 
 
Det var allt från hemma för jag tog inte så mycket mer bilder. På återseende. Nu ska jag gå på min dansklass! 
 
 
ElsaLisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0