It's circus-time. En födelsedagsfest.

Jag hade födelsedagskalas förra lördagen i temat cirkus. Och då såg det ut såhär:
 
Min barndomsvän Tara kom förbi och fick en mustasch.
 
Emil. Sara och Cassandra tittade också förbi.
 
Cassandra och Elin kollade in Viktorias nya frisyr (jag har klippt).
 
Becka kom och henne har jag inte sett sen jul så det var så kul att hon kom!
 
 
Mikael var på topp-humör
 
Kakbordet.
 
Mustaschfest, jodå! Från vänster: Pearl (en vän till Emelie från Sydafrika), Emelie, Sara och Frida.
 
Sen kom Lisa med storm.
 
Mina fina kollegor Johanna och Lisa och deras andra hälfter.
 
Johannas man spexade till det lite och skaffade unibrow.
 
Galen bild men jag gillar den.
 
Sen hamnade jag på bild tillslut tillsammans med Tara. Jag hade lånat ett fjäderklätt hårband av Lisa och köpt en ny klänning på Beyond retro. Plus ett par ögonfransar så mina ögon blev jättestora. Har lite bättre bilder fårn instagram på mig som ni kan få se en annan dag.
 
Denna bild får avsluta från denna kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0