..och så lite höstfärger på det?

Att få känna sig fin är också något bra. Jag som älskar vinrött får ju njuta extra mycket på hösten. Kände mig lite proper när jag to på mig dagens outfit men vadå? Ibland så måste man ju klä sig som man vill känna sig. Och idag måste jag börja kolla lite utbildningar och annat och vad passar väl bäst om inte en pennkjol och en söt liten blus. Och så lite vinrött på det.
 
Kjolen är från Monki, blusen är köpt på 2km loppis i Aspudden, koftan från Lindex och strumpbyxorna är nog från Åhléns om jag inte minns fel.
 
Har inte hittat något bra ställe att fota i denna lägenhet så detta får visst duga tills vidare med bilden på mamma som bebis i bakgrunden.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carrå

älskar din blus! lampan som sticker fram i bakgrunden är ju rena drömmen! :D

2012-10-05 @ 17:04:03
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0