En galge eller två, lite pyssel eller så...

Idag fick jag lite pysselfeeling. Har tänkt göra det här jättelänge men nu blev det av. Kilade till Panduro förra veckan och köpte färg. 
 
Det blev de här vackra färgerna. Gräddvitt, dalablått och ljusrosa. Passar perfekt hos mig. 
 
Visst passar det fint? Med boken Vintagparty i bakgrunden till och med. 
 
Så vad skulle jag måla då? Jo, billiga galgar från Ikea. Jag tänkte att det är ju lite roligare med färg liksom. 
 
Jag målade kanske två lager på tre sidor, lät det torka och målade sen på den sista sidan. Såhär blev resultatet. Fint va? Nu ska jag hänga upp mina bästa kjolar på dem och njuta av de vackra färgerna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0