En vecka, en fantastiskt fin

Den här veckan har varit riktigt bra! Känner att livet är på våg lite uppåt igen vilket gör mig superglad. I alla fall tänkte jag att vi kunde kika på senaste veckans instagram. Heter elsalisalarson där också så kika gärna in om ni vill!
 
Måndagen började med att jag äntligen stickade klart en halsduk på syjuntan. Såhär blev det då. Plus att jag hade nya glasögon, yay!
 
Lagade världens godaste soppa, skojar inte. Avokadosoppa med lime och chilikryddad lax till. Nomnomnom. 
 
Fick hem den här fina boken på posten. 
 
Så var det dags för releasfesten för boken. Som vi har väntat. Carrå var vacker och pepp. 
 
Jag var också på topphumör!
 
Kakbuffé från världens alla hörn. 
 
Vakra brudar med stil. 
 
Snygg-Carrå
 
Vackringarna Emily och Emma. 
 
Man kunde skicka vykort. 
 
Och så kunde man vinna en goodiebag. 
 
Torsdag är likamed lyxfrulle. Katten fick också va med. 
 
Älskar att serien Lilla Berlin använder citat från Sunes sommar. Sune är helt enkelt bäst. 
 
En lycklig tjej. Som har kalas och precis fått jobb. 
 
Jag fotade lite till bloggen på min nya klänning. 
 
En bild på min far när han var en ung liten herre. 
 
Och så en chans att vinna ett presentkort. Spännande. Men jag vann inte. Typiskt. 
 
 
Det var den senaste veckan. Nu blir det nytt! Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0