Ett stycke lördag.

I lördags hade jag en riktigt fin dag. En av mina första lediga lördagar i Stockholm sen jag slutade jobba varje helg. Så vad skulle man hitta på? Jo, jag började dagen med hotellfrukost, vidare för lindy hop-träning och sen lunch med fina lindy-vänner. Och där kom kameran fram.
 
Simon, som jag precis lärt känna. Alltid kul med nya kontakter. 
 
Solen kom fram och lyste på Gabriella och Jonna.
 
Och också på Simon och Lars. 
 
Jag invigde vårjackan (måste för övrigt köpa en ny, eller snarare, jag vill köpa en ny).
 
Såg en himla söt liten som letade stenar. 
 
Det var min lördagslunch det. Mycket mys att inviga utelunch för sommaren. Mer bilder om min lördag kommer senare. 
 
Tjingeling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0