Alla snubbar vill ju vara katt, för en katt är alltid katt, ja katt för sin hatt..

 
 
Är ju kattvakt just för tillfället. Det är jättemysigt. Dock lite svårt att sova om natten när Elliot kommer och biter mig i näsan eller petar på mig med sina mjuka tassar. Han kommer alltid med sin blöta nos för lite gos och helst när klockan är mitt i natten. 
 
Han ska ju vara med hela tiden. Klättra på allt (även på mig). 
 
Man måste ju också spela lite cool. 
 
Sen måste man ju lägga sig ner lite. 
 
Sen måste man ju se lite söt ut också. Vrida sig lite. Se mig, hör mig. 
 
Och så måste man ju tvätta sig lite med. Man vill ju vara snygg hela tiden. 
 
Sen måste man ju se lite cool ut igen. Det är hårt att va katt. Ja, det är Elliot det, som jag får ha till låns några veckor. 
 
Fast man kan ju inte vara cool jämt, nu ska jag nämligen dammsuga och då komemr det bli fart på honom. HAn kommer gömma sig udner sängen och inte komma ut på ett par timmar. Stackarn! 
 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0