Silversagan, en sjuksköterska som lagar brustna hjärtan.

 
 
I lördags hann jag även med att besöka kostymfesten Berliner Nacht - Kalla kriget på Kolingborg. Lite burlesque och snygga män i uniform. Kan det bli bättre liksom? Fick frågan tidigare i veckan av fina fina Jessica Silversaga att följa med på detta event och det kunde jag ju inte tacka nej till. Jag och Silversagan har pratat om att vi ska ses i flera veckor men livet har kommit emellan så vi inte har hunnit med. Men nu blev det äntligen dags. 
 
 
 
Jessica var utklädd till sjuksköterska och jobbade på avdelningen Röda hjärtat. Hennes specialitet är att laga brustna hjärtan. Och OM det kom fram en del män i uniform för att få sina hjärtan lagade. Hennes leende får ju en att smälta. Om ni vill se mer bilder på hennes outfit tycker jag att ni ska gå in här. Hon har ju en ny adress till sin blogg eftersom hon börjat skriva för Damernas Värld. Så himla kul! Är så glad för hennes skull! Det är så kul med nya vänner! Puss och kram till dig, fina! 
 
 
 
 
Translation: This weekend I was at a costume party called Berliner Nacht - Cold war at Kolingsborg. Me and Jessica Silversaga have been trying to hang out these last few weeks but life came between. But this time we made it. Jessica was a nurse that worked för the Red Heart and she mended broken hearts and a lot of nice men in uniform came to her to get their hearts fixed. And she has a smile that makes you melt. For more pictures, look at her new blog. So fun with new friends. Hugs and kisses to you, my dear! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gullnos! Så himla fint inlägg. Och fint att lära känna dig! Snart tar vi Old Touch och hälsar på Don Draper tycker jag ;-) Kram!

Svar: Detsamma detsamma! <3 Absolut, en runda med vintage och Don Draper ser jag fram emot! Kram
Elsa Maria

2013-04-30 @ 12:52:13
URL: http://silversaga.damernasvarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0