Tillbakablick 2012, del 4. Juni, juli, augusti

Dags för återblick nummer fyra i ordningen. Bilderna är från instagram och vi börjar i New York.
 
 
Juni.
Sista dagarna i New York. Åkte till Ground Zero för att kika lite. 
 
John Lennons gamla hem och Strawberry Fields.
 
Titta på Frihetsgudinnan med Emelie och Samuel. 
 
Avslutade hela New York-resan med lyxbrunch!
 
 
När jag kom hem var det hejdå Åkeshov, hej Näckrosen. 
 
 
I fortsatta juni så myste jag på min balkong, vamdrade runt i Näckrosen, åkte hemhem, firade midsommar med fina vänner, kände mig fin och satte upp tavlor. 
 
 
 
Juli.
 
I juli förra året åkte jag på ett läger vid ett slott och var ledare, var med om en alldeles fantastisk dag ute på en folkpark som ni nu mera har koll på, vandrade runt i Stockholm, köpte en ny sommarklänning, träffade gamla vänner, satte upp en ny planch och gick på ensambio i Näckrosen. Det var en fin månad. 
 
 
 
 
Augusti. 
 
Augusti år 2012 började med en ny frisyr, hängde med Elin på balkongen, åkte sedan till Göteborg för att hälsa på Anna och lite annat fint folk, var på Way Out West och på Liseberg. Sen kom jag hem, köpte mig en blommig krans, tittade på pärlor, målade naglarna i cirkusfärger, hittade en muminfamilj på jobbet, åt en superfrukost och sen åkte jag till Gotland med mamma. 
 
 
Det var min förra sommar det. Inte mycket för världen men i alla fall. Nästa del kommer strax eller sen. 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0