Fyra veckors frånvaro, jag ber om ursäkt. Men det blev vår och så mycket mer.

Hej jag vet att jag har glömt, inte hunnit eller orkat med detta. Vill ju så gärna men ibland så säger kroppen ifrån och huvudet vill inte längre. Men tänkte att en sammanfattning kanske kan vara på sin plats. Via instagram blir det och jag heter elsalisalarson där också om någon vill kika in. Vi kollar in mars månad.
 
Måndagen den 4:e mars var det sol och jag var glad. Köpte också en ny kamera, min nya baby.
 
Tisdagen den 5:e var jag cool i Hökarängen och sen tog jag en fika med fina Eve på Gildas.
 
Som ni vet så älskar jag frukost så jag kudne inte låta bli att lägga upp en bild. Sen kände jag mig lite fin efter att ha varit inne en hel dag.
 
Jag följde med Fasica och provade brudklänningar. Så märkligt men wow var häftigt! Sen fick jag pysselfeeling och klädde ut mig med mustasch.
 
Tröttnade på julgardinen så jag pysslade lite i mitt fönster.
 
Kollade på en lägenhet i Älvsjö och hittade en katt jag nästan ville ta med hem. Eller snarare, den följde efter mig och ville säkert följa med mig hem. Kattgos!
 
Jag blev uppraggad av en fransos i rulltrappan på fridhemsplan så jag fick sen ett ryck och klädde ut mig lite. Undrar var jag fick temat ifrån? ;)
 
Sen blev jag sjuk och låg deckad i sängen. Pappa kom på tisdagen och muntrade upp mig med tulipaner!
 
Min nya stil? Och vart är jag på väg egentligen?
 
Till min Anna såklart som bjöd på god kvällsmat och fint sällskap!
 
Jag gömde mig i Annas garderob och blev uttittad av Cocos, the cat.
 
Anna beställde paj till lunch så det var bara att lyda. På kvällen kom David och det blev fransk afton.
 
Vi målade lite, gissa vilken jag gjorde? Dagen efter tog vi kort på skuggorna. 
 
Ett kollage från den franska aftonen och så Bosse, the dog. 
 
Det blev dags att åka hem och jag funderade över delade spår i livet och mindes den lilla fotodagen jag och Anna hade då jag var ekorre. 
 
Jag sa hej igen till Stockholm och låg nästan hela dagen i sängen dagen efter. 
 
Moa kom till mig och vi myste med scones och The Notebook. Dagen efter var det lyxfrukostdags igen. Kan ju inte låta bli.
 
Stötte på Loreen på stan. Lite starstrucked. Hittade också en finfin klänning på Beyond som fick hiss så då blev den ju min.
 
Det var vår i luften denna dag. Dagen efter var jag hos Sarah för lite frisörbestyr. 
 
Det är ganska fint hos Frisören. Och det är ganska fint i Stockholm också. 
 
Sen var det Earth Hour och jag och pandan gjorde high five. Sen var det tea-time!
 
Frukost på sängen och solen som lyste in. Det var vår i Näckrosen. 
 
Jag var hos Mikaela och fick bokstavskex. 
 
Köpte en ny eyeliner och ett nytt läppstift. 
 
Fick en inbjudan till en releasefest. 
 
Orkade inte packa ner mitt liv igen så jag la mig på sängen. 
 
Mamma och jag var flyttprinsessor. 
 
Jag åkte till Linköping och hälsade på hos mormor som fyllde 89. Bild på mamma och hennes bror. 
 
Hittade hennes gästbok från 1948. Den har varit med ett tag så att säga. 
 
Hängde med denna dam. Längesen så det fanns mycket att prata om. Snygg va? ;)
 
Min katt Saga är ju världens sötaste. Här på mammas finaste hylla. 
 
Jag målade ett ägg. Det blev en herre med monokel. 
 
Simson var på bushumör. 
 
Hittade en bild på farfar och kungen. 
 
Jag och min brors hund som är större än mig.
 
 
Det var mars, mina damer och herrar. Nu är jag väl lite mer i fas. Vi ses väl på Vintagemässan idag? Annars får ni komma och hälsa på på jobbet. Det uppskattas ju såklart. Tjing!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0