Instagramveckor. Katt som hatt och bröllopsklockor.

Har visst glömt att visa förrförra veckans bilder. Så denna vecka blir det dubbelt upp med två veckors instagram. Om ni vill titta in och följa heter jag som ni kanske redan förstått elsalisalarson även där. 
 
Förrförra veckan började med att Kerstin somnade på min rygg så jag inte kunde gå upp på morgonen. 
 
 
Jag knåpade ihop en lampa av gamla fina lampskärmar. 
 
Förra fredagen var jag på konsert där Tallest man on earth spelade. Det var så himla bra!
 
Förra söndagen var jag och badade med min fina Elin. Solade fötterna också. 
 
Söndag = Stora Skuggan. Simon dricker vatten. 
 
Började denna vecka med att Kerstin var ett monster och kissade massor i min säng så att jag fick sova i Carrås säng. Sen var hon så vild så jag fick inte sova. Klockan är väl runt fem eller sex när den här bilden togs. 
 
Måndag kväll och fick middag lagad av dessa två fina människor. 
 
Simon kom förbi och åt maten och sen fick han en katt som hatt. 
 
Så blev det dags för en smoothie mitt i veckan. Hallon och Nektarin tror jag minsann att det blev. 
 
Blev utmanad att visa mina mest gillade bilder i juli månad på instagram. Det blev dessa. En smoothie, en katt, en elsa och en dans. 
 
Det blev dags att skriva lite musik igen. Long time, no see. 
 
Åkte hemhem till mina föräldrar på torsdagen och hittade dessa fantastiska lappar jag skrivit till min mamma när jag var liten. Ha de så bra tels des. Pus. 
 
Åkte till Jönköping och hälsade på min vän Johanna och blev en kines. En väldigt glad sådan. 
 
Mötte på lördagen upp Ellen för att åka på bröllop. Vi är taggade i kyrkan. 
 
Finaste Fasica och Hannes var det som gifte sig. 
 
Så himla fint var det. Jag grät några tårar under dagen. 
 
Min snygga bordsdam för kvällen. 
 
Jag pussade på bruden. 
 
Lite reunion från folkhögskoletiden. 
 
Detta är egentligen en film på när Hannes sjunger en improviserad sång till Fasica. 
 
Här kan man se den: 
 
 
 
Det var mina två senaste veckor. Vad har ni haft för er? 
 
 
 
Translation: My two latest weeks through instagram. If you want to follow my name is as always elsalisalarson. What have you been up to?
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, den lilla katten är så söt och var har du hittat den prickiga baddräkten, den ser ju perfekt ut?

Svar: Ja visst är hon? ;).. Baddräkten är köpt på asos.com förra sommaren. Vet inte om den finns kvar dock men de kanske har något liknande!
Elsa Maria

2013-08-12 @ 15:54:28
URL: http://carolinewm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0