Året var 2013..

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att ett år kan gå så fort och så långsamt på samma gång. Det här var året som jag tog ett stort beslut som gjorde att jag började på något nytt. Från att ha jobbat i klädbutik tog jag steget att börja plugga. Våren, våren var den bästa tiden och den värsta, som byggde upp till en av de bästa somrar jag haft. Jag ville aldrig att den skulle ta slut. Hösten kom och mörkret med den. Ännu är vintern inte riktigt här. Jag har fått flera nya vänner det här året men jag har också förlorat några. Jag har fått ta hand om en katt, min lilla bebis. Jag har flyttat två gånger och bott i tre lägenheter. Jag har dansat så att fötterna blöder. Jag har sett Paris. Jag har pluggat på tåget på väg till skolan. Jag har varit på tre bröllop. Jag har lärt känna en massa nya människor som jag är så glad att få ha i mitt liv. Jag har glatt mig åt livet och jag har även velat krypa under täcket och inte gå upp. Men jag klarade det här året med och det blev banne mig bättre än det förra. Jag har slitit, jobbat, kämpat och lekt. Att ett år kan gå så fort och samtidigt så långsamt. Nu satsar vi på 2014. Välkommen hit! 
 
 
 
Gott Nytt År, kära ni!
 
 
 
 
Translation: A year is a long time but also a short. This year al lot has happend. I took a chance to do something new. I got new friends and I lost some. I danced. I got a cat. I saw Paris. I have studied on the train to school. I've been to three weddings. I have met people that I'm so glad that I've met. I've been happy and I've been sad. But I made it through. A year is a long time but also a short. Let's try 2014. Happy New Year!
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Nu tycker jag att vi gör 2014 helt makalöst bra! Tillsammans!

Svar: Det ska vi verkeligen! 2014 är vårt år!
Elsa Maria

2014-01-01 @ 14:19:54
URL: http://absolutlisen.se
Postat av: Stina

SÖT KATT och fin blogg!

Svar: Tack! Katten är underbar och världens finaste. Hoppas att du vill kika in igen!
Elsa Maria

2014-01-05 @ 15:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0