En dag för min kära

 
 
Innan vi for till våra respektive hem över jul så hade jag och Caroline en mysdag för att fira hennes födelsedag. Eftersom vi båda jobbade på själva dagen så hann vi bara med en fika på kvällen och jag tyckte att Carrå förtjänade en heldag. Dock blev planeringen lite fail då jag hade räknat med snö men det blev en myseftermiddag på stan då vi hann med Pärlans konfektyr, där Carrå aldrig varit, Lisa Larsson second hand och Old Touch. 
 
 
 
 
Caroline var fin i sin nya kavaj som hon fått av sin styvmormor i födelsedagspresent. Hon matchade inredningen perfekt på Pärlans. Vi satt och mumsade på kolor i en stund innan vi gick vidare. 
 
På Old Touch hittade vi denna krabat. Ju längre man tittade, ju mer skrattade man. Grumpy Cat, vintage style. 
 
Fin eftermiddag i alla fall. Så jag fick fira min kära litegrann i alla fall. 
 
 
 
 
 
Translation: A few days before we went back to our families over Christmas I decided to celabrate Carolines birthday. We had a lovley afternoon visiting Pärlans konfektyr, Lisa Larsson Second Hand and Old Touch. 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Ett födelsedagsfirande i min smak! Vilken fin vän du är :)

2013-12-30 @ 21:03:47
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0