God fortsättning, kära läsare!

 
 
Nu är ju julen förbi men man kan önska god fortsättning innan man ställer om till gott nytt år. En liten julhälsning från mig alltså. Är tillbaka i Stockholm nu efter en veckas lugn på landet. Skulle behövt stanna minst två veckor till för att vila upp mig. Ja ja, tillbaka till verkligheten. Och god fortsättning till er!!
 
 
 
Såhär såg jag ut på julafton. Klänningen är från Fiffi's Vintage och den sitter som en smäck. Den gick till och med att springa runt och leka i hela dagen med mina fina kusinbarn. Hoppas ni haft en fin jul, kära ni! Tack för att ni finns! 
 
 
 
 
Translation: I want to wish you a Merry Christmas a few days late. This is how I was dressed on Christmas Eve. A dress from Fiffi's Vintage. I could even play with my small nieces in it. Hope you've hade a wonderful Christmas! Thank you for this year!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin klänning!

Svar: Åh! Tack. Jag gillar den också :)
Elsa Maria

2013-12-29 @ 10:29:57
URL: http://retrolivetavlisa.blogspot.com
Postat av: Fröken H

Så tjusig! God fortsättning och (snart) gott nytt år! :D

Svar: Tack tack!
Elsa Maria

2013-12-30 @ 21:42:01
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0