Instagramveckan. Från kolor till någons födelsedag.

 
Dags för veckans instagram. Heter som vanligt @elsalisalarson. Vi kikar: 
 
Åkte till Pärlans för att köpa lite kolor...
 
...tillsammans med den här tösabiten som jag sedan tog en fika med. 
 
Hittade en snygg anteckningsbok på Pocketshop och jag undrar om min kusin Emma Smith har en diamant hemma. 
 
Fick komma på visning av klädförrådet på Intiman vid Odenplan. 
 
Där fanns det sådana här frisyrer. 
 
Och lite andra förnödenheter. 
 
Visdomsord på Intiman. 
 
Dags för föreställning. 
 
De 39 stegen med Morgan Alling, Cecilia Forss, Robin Stegmar och Peter Dalle. 
 
Fick en riktigt bra bild på dessa två. 
 
Mina nya anteckningsböcker som jag köpt på Papercut. 
 
Lisen kom och hälsade på och vi åkte och svängde våra lurviga. 
 
Dansuppvisning med min dansgrupp Chicago Lindy Hopers.  
 
Julmarknad i Kransen en regning söndag. 
 
Och så mitt fina födelsedagsbarn som fyllde 20 år. 
 
 
Det var min vecka det. Stressig men mycket skoj. Hur har ni haft det? 
 
 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow me my name is @elsalisalarson as always. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så fina bilder! :)
Undrar bara över anteckningsböckerna, är de linjerade?

Svar: Glömde ju såklart att kolla det innan jag åkte hem till föräldrarna över jul. Men efter ju kan jag göra ett eget inlägg om dem. Minns dem som olinjerade men kan också hitta på för mitt minne är bra men kort ;). Återkommer!
Elsa Maria

2013-12-16 @ 17:17:53
URL: http://lindagosing.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0