Bolibompa, burkar, frankie och tulipaner!

Lite bilder från senaste veckan på instagram. Heter elsalisalarson, följ om ni vill!
 
Förra lördagen fikade jag med den söta tjej. Vi satt på café String och pratade om livet. 
 
Förra söndagen var jag på restaurang med mina kära kollegor. Lite avsked för Moa som slutat och Lisa som bytt butik men ändå så himla fint. Mina kollegor är verkligen så fina!! Massa kärlek till Lisa, Moa, Dafni och Johanna!
 
Golver på Stockholms södra är ganska fint faktiskt uppstäckte jag i måndags eller tisdags eller när det nu var ;). 
 
Köpte en ny burk på Berry details. Så söt så! 
 
Tinade bär...
 
Och gjorde en smoothie till frukost (som vanligt fast ändå fint) och läste lite i Frankiw magazine som jag köpte på Papercut. 
 
Det blev vår inomhus på onsdagen! Fast snö utomhus. 
 
I torsdags smög jag till svt och gick på Skavlan-inspelning. 
 
Gosade lite med Bolibompa-draken. Mys mys! 
 
Lördag morgon. Jag sitter på golvet och fixar mig och sätter upp en liten turban. 
 
Går och nynnar på låten "Med dej i mina armar" och somnar till dess toner. 
 
 
Det var min senaste vecka. Vad har hänt för er? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0