Girlpower, katt, lyx och slott

Lite vad jag gjort den senaste veckan via instagram. Elsalisalarson är även där mitt namn. 
 
I måndags bokade jag och bästaste Anna biljetter till Beyonés konsert i Globen den 29 maj. Längtar efter lite girlpower!
 
Blev vän med en katt på syjuntan. Den heter Nice. 
 
Det blev fettisdag och min semla såg ut såhär. Jag gick helt enkelt och dansade istället. 
 
I onsdags såg jag ett slott. Nästan i alla fall. Det såg så drömskt ut i alla fall. Fina fina Näckrosen. 
 
Det blev torsdag och alla hjärtans dag. Jag lyxade till det med blommor till mig själv och en kvällssmoothie och hjärtan på sugröret. 
 
På lördagen var del heldagsfest hemms hos Kajsa, Hanna och Elin. Elin fyllde 25 och de här fantastiska damerna ordnade en heldag i hennes ära. Vi halvsov i deras säng framåt kvällningen efter all bespisning. 
 
Det blev söndag och jag blev sen till jobbet. Det vanliga nu för tiden. 
 
Det blev kväll och jag och nördgruppen skrev på vår uppsats. 
 
Det har varit en stressande vecka med försovningar men den slutade med en mycket fin helg. Jag är glad över livet. Imorgon blir det korrläsning och sistafix med uppsatsen. Snart klart! Pieuh! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0