Instagramveckan. Dans, smoothies och Kerstin, alltid denna Kerstin.

 
 
Ännu en vecka. Vad tiden går fort egentligen. Jag har jobbar nu en hel vecka i butiken och helgen har varit ledig. Har fått hoppa in nu igen i två dagar trots att jag har semester så ännu mer jobb. Men snart hörrni, då blir det en massa trevligheter. I alla fall tänkte jag att vi skulle kika på den gångna veckans instagram. Heter som ni säkert vet, elsalisalarson även där ifall man vill följa mig. 
 
 
En suddig bild på mig och Kerstin som spelar cool borta i hörnet. 
 
Den här är egentligen en video på Kerstin när hon attackerar kameran. 
 
En helt vanlig onsdag på jobbet resulterar i två gånger näsblod. 
 
Torsdag och finfika i Vasaparken med denna stiliga man. 
 
Efter en lång härlig promenad kom vi till stället där Jesus gick på vattnet, eller? 
 
Lördag morgon och jag älskar frukost. 
 
Träffade min älskade Silversaga för promenad och fyndande. 
 
Fick tips att göra bananpannkakor, vilket jag gjorde. Sen gömde jag dem under dekorationerna eftersom de föll isär. 
 
Kerstin och jag spenderade lördagskvällen med ett garnnystan. 
 
Det blev söndag och jag fortsatte lyxandet. 
 
Jag och Jessica åkte ut till Stora Skuggan för att dansa. 
 
Där mötte vi Simon som sa hej. 
 
När vi kände oss färdigdansade begav vi oss hemåt. Men först en pose-bild på de två matchande vackra människorna. Starke Adolf och hans dam. 
 
Det var min vecka. Hoppas eran har varit lika fin som min! 
 
 
 
Translation: My week through instagram. A lot of dancing, Kerstin and smoothies. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0