Instagramveckan. Herräng, hippa, bad och dans hela natten lång.

 
 
Har ju varit lite frånvarande den senaste veckan och det beror på att jag åkte iväg en sväng till Herräng Dance Camp med min finaste Jessica. Sen kom jag hem och var på möhippa hela lördagen och efter det blev jag helt slut. Men tänkte att vi kunde kika på veckan som var så ska jag visa lite andra mysiga och fina saker som hänt den senaste tiden lite senare. Om ni vill följa mig på instagram är mitt namn elsalisalarson
 
 
Hela veckan började med att Kerstin var ett monster på morgonen. 
 
Jag gjorde äntligen klar min tavelvägg. Kerstin var också ganska nöjd. 
 
Jag tror att det blev onsdag och jag var tvungen att festa till det med något gott på morgonen. När man ändå är ledig liksom. 
 
Tog mig till Kristineberg och mötte upp lite vänner. Dags för bad. 
 
Kvällen bjöd på öl uppe på Skinnarviksberget. 
 
Sen gick turen vidare upp över takåsarna och sakta vi gå genom stan. 
 
Äntligen blev det torsdag och jag och Jessica satte oss på en (eller snarare tre) varm buss och åkte mot Herräng! 
 
Det första jag gör när jag kommer fram är att ramla på asfalten. snacka om snygg entré, eller? 
 
Invigde sedan min playsuit/baddräkt vid vattnet. 
 
Det blev ett snabbdopp. Det var kallt som tusan. 
 
Efter att ha dansat till fem på morgonen festade vi till det med frukostfika i sängen. 
 
Lagom trötta dagen efter fick vi lära oss lite shim sham. Vackra Jessica. 
 
Vår lärare Philip lärde oss allt om shim sham. Hur bra som helst. Sen for vi hemåt framåt kvällen och tackade Herräng för denna gång. Nästa år blir det en hel vecka, minst. 
 
Det blev lördag och dags för möhippa för denna vackra tös. 
 
Hon fick kickboxas. 
 
Och självfallet vann den käre bruden. 
 
Dags för Bollywood. 
 
Hela gänget. 
 
En vacker indisk brud. 
 
Söndag är lika med glass och bad i solen. Sommar på hög nivå. 
 
Sen vankades det picknick och dans vid Stora Skuggans dansbana. Dagens totempåle. 
 
Jag och Simon svängde våra lurviga. 
 
 
Det var min vecka. En fantastiskt fin. Men nu är jag helt slut men ska försöka ta igen lite. Har fortfarande bilder från Paris och massor annat. Tjing! 
 
 
Translation: My week through instagram. A lot has happend this week. Have been dancing at Herräng Dans Camp and hanged out with some awsome friends. And my dear friend Fasica had her bridal shower. And then some more dancing. If you want to follow me there my name is elsalisalarson
 
 

Kommentarer
Postat av: alekz

superfina badkläder!

2013-07-30 @ 16:16:35
URL: http://rouletterusse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0