Instagramveckan. Kerstin och lägenheten.

Tänkte i vanlig ordning att vi skulle kika på veckans instagramflöde. Heter elsalisalarson där också ifall ni vill följa mig där med. Denna veckan har 
 
 
Kerstin är en riktig poser och vill gärna vara med på bild. 
 
Såhär såg det ut på min vägg när jag fått upp lite bilder. 
 
Också lite souvernirer från Paris fick plats. 
 
Kerstin somnade i Carrås nytvättade klädhög. 
 
Det var tisdag och vi skulle på galej och var tvungna att grunda med jordgubbar och fil/yoghurt. 
 
Fröken nr 2. 
 
Jag köpte nya glas på Tid & Rum i Årsta och var tvungen att inviga dem med lemonad. Och så lite jazz baby på det. 
 
Spelade in en film på Kerstin när hon är sötast i världen. 
 
Det blev ännu en film när Kerstin snuttar på sina tår. Mycket gulligt vill jag lova. 
 
Det blev lördag (tror jag) och jag postade ett brev. 
 
Detta är hyllan i mitt och Carrås kök som vi pyntat med diverse burkar och annat som är fint att kika på. 
 
Och så blev det söndag och jag och Elin gick på bio och såg Dumma mej 2. Mycket mycket bra. Skrattfest som sig bör. Popoy! 
 
Det var min senaste vecka. Hur har er vecka varit? 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow me there my nickname is elsalisalarson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0