Du kommer alltid gå bredvid mig och jag tänker hålla din hand i min.

 
 
När jag var i Paris fick jag läsa en så himla stark text. Den handlar om längtan, saknad och sorg. Vad som är livet och hur det kan vändas upp och ner på några minuter. Fina Louise har delat med sig av det svåraste man kan dela och det är så starkt av henne att våga. Jag tror att det är viktigt att prata om sådana saker för att hjälpa andra och sig själv. Modig är vad hon är, Louise. Hon ser ändå hoppet och det tycker jag är så himla fint på något vis. Har du inte läst Louise berättelse och det svåraste hon skrivit, läs den här
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Läste precis, oj så tragiskt.

2013-06-18 @ 22:04:12
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0