Glöm för Guds skull inte mjölken!

För en vecka sen och lite till möttes jag och mina älsklingar upp för att gå på picknick. Men först lite inhandling av diverse förnödenheter. Och så fastnade vi ju såklart framför bästa skylten. Klart man inte glömmer då liksom. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina finingar poserade snällt framför skylten. Men resten av picknicken tar vi en annan dag. Eller åtminstone senare. Nu ska jag flyttfixa vidare. 
 
 
 
Translation: About a week ago me and my cuties went for a picnic. But first we stopped by a store to buy what we needed. And there it was, the sign that we loved and had to take pictures at. It says: Don't forget the milk. And ofcourse we won't. My lovely ladies did their very best poses. The rest of the pictures from the picnic we take another day, or maybe later. Now I have to pack my things because I will soon be moving again. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vilken rolig skylt! Man skulle ju verkligen inte glömma mjölken om man hade den där i närheten.

2013-06-18 @ 20:23:56
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0