Instagram genom veckan. Allt från Beyoncé till bubblor.

Tänkte att vi som vanligt tar en kik vad som har hänt den närmsta veckan genom instagram. Jag heter ju elsalisalarson där också ifall ni vill titta in. Vi kikar: 
 
 
Började veckan med en ny look. Lite Abraham Lincoln möter amish ungefär. Sen fick alla säga hej till min nya kompis som jag fick av mormor. 
 
Sen kom bästa Anna hit på tisdagen och vi blåste bubblor och åt glass i en park. 
 
Bubblor! 
 
Och mer bubblor. 
 
Självklart matchar vi nagellacket med våra bubblor. 
 
Det blev onsdag och då var det dags. Dags för konsert. Och inte vilken som helst utan BEYONCÉ. Här snackar vi girlpower. Vi försökte tagga med single ladies i lurarna på vägen dit. 
 
Hon är därnere någonstans, den där Beyoncé. 
 
Det blev torsdag och jag återförenades med dessa två för en frukost. 
 
På kvällen hade min roomies band spelning och jag var lite fotograf. 
 
Det blev fredag och jag var så trött så trött så jag tog med mig frukosten till sängen och låg där nästan hela dagen. 
 
Lyckades ta mig iväg och träffa lite folk. Och kollade på ballonger såklart. Är så sugen på att flyga. 
 
Tycker om den som gjorde, eller snarare gjorde om, den här reklamen. 
 
Det blev söndag och jag åt frukost på jobbet. Yum! 
 
Hade lite Through Back Sunday och hittade en gammal bild från sex år sen när jag var på bal. 
 
Och för ett år sen var jag här. I den bästa staden av alla. New York. 
 
Alltså, den här staden. New York i mitt lilla hjärta. 
 
På eftermiddagen for jag ut till Saltsjö-Boo och grillade med lite vänner. 
 
Väldigt mysigt att sitta i solen och ha det bra. 
 
Soltjejen Elin. 
 
Ganska nice att va vid sjön liksom. Bra söndag med andra ord. 
 
Avslutade hela veckan med att få två nya kompisar i Gubbängen där jag bor. Vi är så tajta nu alltså. Och ja, jag vet att jag är en Crazy Catlady. 
 
 
Det var min vecka. Har ni gjort något skoj? 
Tjing!
 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow, my name is elsalisalarson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0