Instagramveckan, flytt, midsommar och Kerstin!

Så har det gått ännu en vecka och jag är helt slut som jag tidigare skrev. Men jag tycker ändå att vi kikar på veckan som varit där mycket har hänt. Känns som om jag har växt flera centimeter typ. Vill ni följa mig på instagram heter jag elsalisalarson, såklart. Vi kikar: 
 
Började veckan med en lättare frukost med färska jordgubbar såklart. 
 
Jag fick det här på posten och såg det som ett tecken. 
 
Den här plutten skulle bli min! 
 
Sen blåste jag såpbubblor med Vera. Vi är så nästan bästisar nu. 
 
Sen var det dags för flytt. 
 
Åkte sen hem till Linköping och på torsdagsmorgonen kom denna lilla tjej till mig. 
 
Firade midsommar mitt ute i ingenstans med två blomsterpojkar och några till. 
 
Fiskande vid sjön. 
 
Mys på stenarna. 
 
Ebba fick storfångsten. 
 
Och vi hade en riktig Vadstena-mö bland oss. 
 
Sen åkte vi hemåt mot Stockholm igen, jag och mini. 
 
Jessica kom och sa hej. 
 
Hej jag är världens sötaste katt och jag heter Kerstin! 
 
Kunde inte låta bli att lägga upp fler bilder på min älskling. Det var denna veckans insta. 
 
 
Tjing! 
 
 
Translation: My week through instagram. I've been moving, been at the country to celebrate midsummer and I've got me a cat named Kerstin!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Massor med mysiga bilder! :)

Svar: Tack tack!
Elsa Maria

2013-06-27 @ 10:07:49
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Lisa

Herregud så söt! Hur gammal är hon? :D

Var bor du nu förresten? Du har flyttat mycket under terminen känns det som... var det inte Midsommarkransen först och sedan Gubbängen eller liknande? Var håller du till nu?

Hoppas att du har ett jättebra sommarlov och att vi kan ha en journalistlunch igen när skolan börjar! :)

Svar: Hon är bara ca fem veckor gammal skulle jag gissa. Hon hittades övergiven. Kunde inte låta bli att ta henne, fick sådan hjärtknip.
Jag har flyttat till Bromma nu. Ja, det har varit en massa flytt känns det som den här terminen. Lite segt faktiskt. Har fått första hand på ett studentboende så jag får bo här så länge jag pluggar vilket är skönt. Näckrosen var det och sen Gubbängen, men nästan rätt ;)..

Men detsamma! Ja det får vi allt styra upp tycker jag! Kram
Elsa Maria

2013-06-27 @ 21:33:02
URL: http://gurkispurkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0