Man måste dö några gånger innan man kan leva.

Jag är helt slut och utmattad. Därav den sporadiska uppdateringen här. Det är helt enkelt så att jag sover för lite för Kerstin håller mig vaken. Får blodtrycksfall så fort jag reser mig och svimmade nästan på jobbet idag. Man kämpar ju på men ibland så går det till en punkt då kroppen säger ifrån. Den gör det nu och jag ska försöka lyssna på den. Hoppas att Kerstin lyssnar också. 
 
 
 
Jag har ändå hunnit få upp lite grejer på väggarna sen flytten. Självklart har tylldrömmen en egen plats. 
 
Lite vykort från Paris fick också titta fram. 
 
 
Nu ska jag nog försöka sova och hoppas på att jag mår bättre imorgon. 
 
 
Translation: I'm so tired and exhausted. I haven't been sleeping well these past few weeks and my cat Kerstin keeps me up at night. Today my body said no and I almost fainted at work. I will try to listen to my body and hope that Kerstin is listening too. The pictures are from my new room in my new apartment with my best dress and some pictures from Paris. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Klänningen är ju för underbar. Ta hand om dig! <3

2013-06-28 @ 10:11:24
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0