Picknickmys med världens bästa brudar

För ett par veckor sen var jag ju på lite picknick med mina vackra damer. Har ju som sagt kommit lite emellan så jag har inte hunnit visa något. Men nu så. 
 
Vi tog oss till Tantolunden och synade efter den bästa platsen att sitta på. 
 
Vi hittade det perfekta trädet tillslut och Jessica såg ut som lilla My med en hemmagjord fluga. 
 
Vi dukade upp med en massa godsaker. 
 
 
Carrå var fin med körsbär vid örat. 
 
Jag ville också vara med. 
 
 
 
 
 
Två galna sommarsugna tanter med körsbär. 
 
Sötaste Jessican. 
 
Mina finingar.
 
Dags för bullar och fika. 
 
 
 
Jag hade en blomsterkrans från Beyond Retro på knoppen och en gräddbakelse-klänning från samma ställe. Väldigt glad med min muffin. Det var en fin dag. En perfekt picknick med goda vänner. 
 
Tjing! 
 
 
Translation: A few weeks ago I was at a picknic with my dear friends Carrå and Jessica. We found the perfect tree and sat down for hours. It was a perfect day and a perfect picnic. 

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad fina ni är :-)

Svar: Tack så mycket! Hoppas du också njuter av sommaren!
Elsa Maria

2013-06-27 @ 21:01:28
URL: http://madelein.se/
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Ja absolut, eller nja, jobbar ju ett par veckor till men försöker njuta när jag är ledig

Svar: Det låter bra det. Samma här :)
Elsa Maria

2013-06-27 @ 21:31:25
URL: http://madelein.se/
Postat av: Fröken H

Så tjusiga damer! :)

2013-06-28 @ 10:15:44
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0