En fika med två vackra bloggfröknar.

Jag hann med så himla mycket i onsdags må jag säga och än är jag inte klar. På eftermiddagen mötte jag upp Carrå och Lisen för en bloggfika på Vete-katten. Det är så underbart med fina vänner och när man har samma intresse är det ännu bättre! 
 
Min sötnos Carrå. 
 
Och så fina Lisen som kom från Uppsala för att vara med på pre-opening av Vintagefabriken. Bilder på det kommer snart. Jag sa ju att onsdagen var innehållsrik! 
 
Vackra damer på Vete-Katten. Vi hade å mycket att prata om så att vi nästan glömde bort tiden när vi satt där. Tänk att man får träffa så fina människor. Inget knussel, bara lite tantvarning, men det är ju så vi vill ha det! ;)
 
 
Tjingeling!
 
 
 
Translation: Two days ago I met up with these two lovely ladies for an afternoon tea at Vete-Katten. It's so nice to meet friends who are just like me!

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja, tänk vad livet vore fattigt utan vänner.
Ser mysigt ut :)
Härlig blogg du har, välkommen att titta in på min blogg :)
Kram

Svar: Ja det vore ju det! Tack så mycket. Välkommen tillbaka! Kram
Elsa Maria

2013-05-11 @ 16:35:09
URL: http://www.blog.christinakarlsson
Postat av: Malin Aurora

Jisses vad tjusiga ni är!

Svar: Tack så mycket! Kram
Elsa Maria

2013-05-12 @ 09:33:00
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0