En såndär möhippa eller vad det nu heter..

För två veckor sen var jag på möhippa för min vän Stina. Hon gifter sig nu idag och det ska bli så kul! Men tänkte bara passa på och vissa några guldkorn från den dagen. Så kommer det mer från bröllopet när jag har varit där såklart. 
 
 
Jag klädde henne i min mammas gamla klänning, hon fick smycken med tema knappar och en sminkning i regnbågens färger. 
 
Ute i solen blir hon filmad där hon får berätta vad hon har fått på sig. Notera väskan i fickan, det är en ko! 
 
Sen åkte vi iväg och fick en lektion i hur man planterar blommor vackert. 
 
Hela gänget med våra planteringar. 
 
Så var det dags för lite uppdrag på stan. 
 
Och så fick hon spela fiol som hon inte gjort på tio år. 
 
Nu ska jag skutta iväg på hennes stora dag! Vi ses!
 
 
Translation: My friend Stina and her bridal shower.

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vilken rolig möhippa det ser ut att ha varit! :D

2013-06-09 @ 17:06:27
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0