Hemma hos fröken Åsgård.

I tisdags blev jag bjuden hem till Carrå på inflyttningsmys. Hon har precis flyttat och då var det ju läge att jag kom förbi. Vi satt på balkongen i flera timmar och pratade och var faktiskt lite nyttiga. Det roliga var att när vi dukade så hade båda två sina kameror och mobiler i närheten. Man måste ju hålla sig uppdaterad. 
 
Carrå har gjort det riktigt mysigt i rummet där hon bor. En liten kontorshörna är ju ett måste för en bloggande dam med radio, blommor och en massa gamla biblar bredvid datorn. 
 
Självklart måst eman ha koffertar och en gitarr. 
 
I bokhyllan stod det tavlor och lite annat smått och gott.
 
Sen satte vi oss på blakongen för lunch. 
 
Sen blev det ju självklart smoothie till efterrätt. 
 
Jag hade köpte nejlikor till Carrå som hon gömde sig bakom. Fina människan!
 
Sen blev det modevisning och Carrå tog fram festblåsan från 30-talet. 
 
Sen kom också den ljuva baddräkten fram som var ett riktigt snabbt köp på Sugar Hill. Både Carrå och jag skrek till och sen gick det undan med betalning och så var det klart. Men vilken tur att den köptes för den satt ju som en smäck! 
 
Eftermiddagen avslutades med att vi sjöng sånger från dessa vishäften från 40-talet. Vi hittade dem på spotify och sen sjöng vi med. Så mys! 
 
 
Sen åkte vi vidare hem till mig men vad vi gjorde där tar vi en annan gång. Puss!
 
 
 Translation: Two days asgo I went to Carrå to check out her new apartment. We sat on the balcony all afternoon  and even had a fashion show and then we sang some 40s music. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vilken underbar festblåsa! Och fruktansvärt mysig blogg (hittade precis hit) :)

Svar: Eller hur? ;) Kul att du hittade hit och kom gärna igen! Kram
Elsa Maria

2013-05-09 @ 18:18:17
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0