Instagram genom veckan.

Dags för veckan genom instagram. Heter elsalisalarson där också ifall ni vill följa. Vi kikar: 
 
Måndagen instagramades inte men tisdagen började med frukostmöte inför sommaren på jobbet. 
 
Åkte sedan till skolan där jag lyckades sitta sönder en stol. 
 
Det blev onsdag och jag köpte en ny lampskärm (den vita) för 15 spänn!
 
Jag och Carrå åkte till Chicago för dans men vi nöjde oss efter tre danser och åkte hem igen. 
 
Torsdag var en seg dag och jag gjorde inte alls mycket. Var mest less. Men våren är här och det är bra. 
 
Det blev fredag och jag tog en väska och åkte till Linköping och hängde en stund på favoritcaféet Babettes. 
 
Hittade snygga män i mitt nattduksbord på flickrummet. 
 
Odlade musch och fixade håret inför bröllop på lördagen. 
 
Vigseldags för Stina och Samuel. 
 
Efteråt i solen. 
 
Tårta. 
 
Och så vals förstås. 
 
Till sist lite mer dans. Här är Anna, en av mina fina blondiner (bruden är den andra) som röjer loss på dansgolvet. 
 
Det blev söndag och jag åkte till mormor. Hon har världens finaste soffa och fåtölj som hon och morfar köpte när de gifte sig i början av 40-talet. 
 
Här har vi då unge stilige Gunnar och den bedårande vackra Svea. Mina morföräldrar alltså. 
 
Bröllopsfotot från 17 oktober 1942. 
 
Avslutade veckan med att fira mamma på mors dag med en fin bild från barndomen. 
 
Det var min vecka. Vad har ni hittat på?
 
 
Translation: My week through instagram. If you want tofollow me there my nickname is elsalisalarson.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag var i London på musikalresa den helgen :)

Svar: Nämen! Det låter ju helt magiskt! Hoppas du hade en fin helg!
Elsa Maria

2013-06-01 @ 19:55:59
URL: http://craxyknas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0