En dag ska du gå bredvid mig och viska i mitt öra, hur mycket du tycker om att ha mig nära.

 
 
 
Var har du varit? undrar ni. Jag säger: Lite här och var men mest hemma och kanske på en och annan konsert. Och så berättar jag om att det är mycket i skolan nu och jag är så trött så trött. Men snart, säger ni, kommer sommaren. Jo tack, sa jag. Snart. Sen berättar jag vad jag gjorde i helgen. Och ni tycker att det var jättekul att höra om bröllop och åh, vad bruden är  vacker och men, vad stilig han var. Men jag tänkte börja med att visa hur jag själv såg ut. Snart kommer resten. Okej, säger ni och så börjar jag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klänningen är från Beyond Retro, boleron från Old Touch, strumbyxorna från Lindex, diademet är från Monki och skorna är min mammas gamla från 70-talet. 
Satte upp håret lite annorlunda än jag brukar. Måste börja ha så mer. I alla fall. Det var jag, en lördag i maj då jag skulle på bröllop. 
 
Tjingeling! 
 
 
Translation: My outfit for the wedding I went to last Saturday. 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Så himla fin! <3

Svar: Hihi! Tack sötis!
Elsa Maria

2013-06-01 @ 20:04:25
URL: http://absolutlisen.se
Postat av: Fröken H

Fantastisk klädsel som funkar br på bröllop :)

2013-06-06 @ 01:16:04
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0