Sol och vårare.

Här sitter jag på 1 maj och skriver hemtenta. Det är inte det roligaste men det är i alla fall intressant. Tänkte efter några timmar att nu fick det vara nog så jag tog mig in till söder för en liten fika med vackraste Silversagan
 
 
 
Vi pratade om livet och vänner och njöt av solens sken. Men nu måste jag fortsätta på min tenta ifall jag ska få dansa ikväll. Önska mig lycka till!
 
 
Translation: It's the first day in may and I have to write an essay for school but I sneaked out for a coffee with my dear friend Jessica Silversaga. We talked about life and friends and enjoyed the sunlight. But now I have to continue with my essay if I want to go dancing later this evening. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: elina

alltså å, hon har verkligen ett filmstjärneleende!

Svar: Det har hon verkligen!
Elsa Maria

2013-05-02 @ 13:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0