Sugar Hill och idag.

 
Nu i helgen är det Sugar Hill på Södra Teatern och det tycker jag att ni alla borde gå på. Jag tänkte kika förbi ikväll och imorgon kvälloch jag ser så fram emot det. En hel helg fylld med vintage och allt sånt där man tycker om som dans, musik och snygga människor. Man måste ju fira på något sätt att man är klar med en hemtenta.
 
 
Det var svårt att få en bra solbild men såhär ser jag ut idag. Har hunnit njuta på balkongen en stund efter att tentan var klar och så har jag klätt mig i min fina sommarklänning och låtsas som att det är sommar redan nu. Funderar på att göra en tur till stan och kanske äta en glass. Hojta till om du vill med!
 
Tjingeling!
 
 
Translation: This weekend it's Sugar Hill on Södra Teatern. Iäm gonna go both tonight ant tomorrow and check out all the good looking people, listen to good music and dance a bit swing. I have to celebrate that my essay is done. Today I look like this. Have been sitting on the balcony and I'm pretending that it's summer so I put on my summerdress. Now I think I'll go to town and eat some icecream. Come with me! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0