Jul och fix, några dagar tidigt.

 
 
I måndags fick jag och Carrå ett julryck och plockade fram lite pyssel och fix. Julgardinen i köket åkte upp på fröken Åsgårds begäran. Jag fick stoppa henne innan allt i jullådan åkte upp på en gång. 
 
 
 
Pysselsa kom fram och jag gjorde en massa julkort. 
 
Älskar allt som har med julpyssel att göra. Klippa och klistra och göra det som jag vill ha det. 
 
Carrå pysslade såklart också. Himla mys att börja pyssla inför julen. Bara knappt en månad kvar nu och i helgen är det första advent. Tiden går fort. 
 
Tjing!
 
 
Translation: This is from the other day when me and Carrå was making some Christmas things. We started by hanging up the curtain in the kitchen and then I started doing some christmas cards. So cosy and fun! It's Christmas soon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken söt blus! Kul med julpyssel med!

Svar:
Elsa Maria

2013-11-29 @ 19:18:57
URL: http://idashemligablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0