Nu åker vi hem.

 
 
 
Just nu sitter jag på ett tåg som ska ta mig hem till slätten. Hem till de kala markerna och röda husen med de vita knutarna och blåa dörrarna. 
 
 
Hem till mina föräldrar, mina syskon och framförallt katterna. Mest ser jag fram emot att gosa med min älskling, Kerstin, som inte har bott hos mig på snart två månader. Oj, vad saknaden är stor. Här ska tvångsgosas som den crazy catladyn jag är. 
 
 
Snart snart är jag hemma. Hoppas ni har en fin helg! 
Puss
 
 
Translation: I'm on the train on my way home to my parents house. Home to the open spaces, the red houses with white trim and blue doors. Home to my parents, my brothers and most of all the cats. Mostly I'm looking forward to cuddle with my dear, Kerstin, who hasn't lived with me for almost two months. Oboy, what I miss her! I'm going to cuddle her whether she wants it or not like the crazy catlady I am. Soon I will be home. Hope you have a nice weekend! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0