Frankie Daily Journal

 
Jag har köpt hem typ världens finaste grej. Nämligen en almanacka för 2014 från Frankie Magazine.
 
 
Den är grön och hur fin som helst och jag längtar som en tok till januari så jag får börja använda den ordentligt. 
 
 
 
För varje månad finns det en blomma då exempelvis januari har en nejlika, juni har en ros och september har förgätmigej. Hur fint?
 
 
Hela maj är fylld utav en av mina favoritblommor, nämligen liljekonvalje. Ser så fram emot det och längtar efter den fantastiska doften så mycket!
 
Längre bak i kalendern finns diverse listor och annat hittepå som kan vara bra att ha. Om ni vill köpa den får ni skynda er för den försvinner rätt så snabbt. Man kan köpa den på Papercut på Krukmakargatan eller på bästa Vintagefabriken. Fabriken har dock bara tjugo exemplar så det gäller att passa på. Skynda skynda!
 
 
Tjing!
 
 
 
Translation: I've got a new kalender for 2014 from Frankie Magazine. I'm so excited about it and I want to use it right away. It got flowers for every month and it's so lovely to look at. You can buy it at Papercut or Vintagefabriken. But you have to hurry, it will soon be gone!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Fin fin! Men jag tycker det känns fasligt tidigt att planera 2014 redan nu (säger hon som gifter sig i januari ;) )

Svar: Jag planerar inte. Bara längtar till jag får använda den ;).. Men åh! Vad kul att du ska gifta dig! Är läget under kontroll?
Elsa Maria

2013-10-26 @ 00:26:11
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Fröken H

Läget är under kontroll :) Inbjudningarna postades i helgen så nu är det lugnt en kort stund innan ring ska väljas :)

2013-10-28 @ 20:23:48
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0